Často kladené otázky / FAQ
Aby sme zjednodušili hľadanie tých správnych odpovedí na Vaše otázky, a skvalitnili náš predaj umeleckých potrieb, zatriedili sme ich do jednotlivých tematických okruhov:
1. Informácie
1. Môžu v e-shope nakupovať len právnické alebo aj fyzické osoby?
- E-shop PENDULA je určený pre všetkých zákazníkov, či už pre podnikateľov alebo fyzické osoby.
2. Môžem nakupovať produkty aj v malom množstve napr. po jednom kuse?
- Zákazník si môže objednať ľubovoľné množstvo kusov to znamená aj po jednom kuse. Informácie o balení sú určené pre maloobchody a veľkoobchody, ktoré majú záujem o nákup celých balení.
3. Mám záujem o určitú farbu alebo dizajn výrobku, ako ho objednám?
- V prípade, že je pri výrobku viacero farieb alebo dizajnov, ale všetky výrobky sú pod jedným objednávacím kódom, je potrebné pri kompletizácii objednávky napísať do objednávky kód danej položky a danú farebnú špecifikáciu.
5. Aká je záruka na tovar predávaný v internetovom obchode?
- Internetový obchod štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.
6. Môžem si tovar prevziať osobne na Vašej predajni?
- Áno, stačí spraviť objednávku, prostredníctvom e-shopu, e-mailom alebo telefonicky. Následne počkáte na informačný mail o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jeho obdržaní si môžete tovar prevziať.
2. Služby a reklamácie
1. Volal som na uvedené číslo a nikto mi nedvíha.
- V takom prípade sa ubezpečte, že ste telefonovali v čase určenom pre zákaznícku linku +421 908 311 448 , ktorý je v pracovné dni od 07:30 do 16:30, a v sobotu od 08:00 do 12:00 hod. Ak Vám ani v tento čas nik telefón nedvihol skúste zavolať ešte raz, prípadne napísať e-mail na adresu: info@pendula.sk
2. Ako mám postupovať ak chcem tovar reklamovať?
- V takomto prípade je potrené, aby ste nás kontaktovali e-mailom na adrese: info@pendula.sk. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám zdelil ďalší postup pri reklamácií tovaru.
3. Ak dostanem poškodený tovar čo mám robiť?
- Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať či nie je prepravný obal poškodený, prípadne zásielku pred kuriérom alebo na výdajnom mieste rozbaliť a tovar skontrolovať. Ak bol obraz poškodený pri preprave je potrebné podať reklamáciu v danej prepravnej službe. Len v takom prípade uznáme reklamáciu tovaru.
V prípade vrátenia, či výmeny tovaru, prosím, posielajte zásielky na adresu Pendula, Konkolyho č. 23, 947 01 Hurbanovo
3. Platba a dodanie
1.Akým spôsobom môžem platiť za umelecké potreby?
- Za kancelárske, školské a umelecké potreby je možné platiť troma spôsobmi. Buď vopred prevodom na účet, platbou pomocou PayPal alebo platbou pri dobierke (príplatok k poštovnému 1,50 EUR).
2. Ak si objednám viac tovaru koľko zaplatím za poštovné?
- Ak si v jednej objednávke objednáte viac tovaru platíte len jedno poštovné.
3. Môžem platiť aj na dobierku?
- Áno je možné platiť i na dobierku, teda pri prevzatí zásielky. Príplatok k poštovnému pri dobierke je 1,50 EUR.. Spôsob platby si určíte už pri kúpe v nákupnom košíku. → TÁTO SLUŽBA MOMENTÁLNE NIE JE DISPOZÍCII! O JEJ OPÄTOVNOM SPUSTENÍ VÁS BUDEME INFORMOVAŤ NA TITULNEJ STRÁNKE NÁŠHO E-SHOPU. ĎAKUJEME ZA POCHOPENIE!
4. Za akých podmienok získam poštovné zadarmo?
- Ak chcete získať poštovné zadarmo je potrebné aby vaša objednávka bola v minimálnej výške 80,00EUR.
5. Je možný aj osobný odber?
- Áno je možný i osobný odber v sídle firmy, teda v meste Hurbanovo. Daný spôsob doručenia si viete vybrať pri objednávke.
6. Aká je doba dodania?
- Doba dodania je od 2 – 3 pracovných dní. Doba dodania začína plynúť od prijatia platby na účet (platba vopred na účet) alebo od prijatia objednávky s voľbou platby na dobierku.
7. Ak mi nebol tovar doručený v stanovenej dobe dodania ako mám postupovať?
- V takomto prípade je potrené aby ste nás kontaktovali emailom alebo prostredníctvom e-mailu. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil prečo došlo k nedodržaniu doby dodania.
4. Vrátenie a výmena tovaru
1.Čo mám robiť ak dostanem poškodený tovar?
- Nakupujúci je povinný si obal skontrolovať ešte pre prevzatím. Ak je poškodený, vráťte ho kuriérovi, alebo na výdajnom mieste, prípadne spíšte škodový protokol a následne nás kontaktujte. Ak obal poškodený nebol, no pri vybalení ste zistili že tovar je predsa len poškodený, kontaktujte nás mailom na adrese: info@pendula.sk a zašlite nám aj fotografiu poškodeného tovaru. Stručne v ňom popíšte čo sa stalo a tovar Vám následne vymeníme.
2. Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
- Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom fe-mailu na adresu: info@pendula.sk. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho v lehote do 30 dní na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
3. Ak mi príde iný tovar ako som si objednal?
- Skontaktujte nás e-mailom na info@pendula.sk, a to s číslom produktu objednaného tovaru, resp. aj s číslom faktúry. Opíšte nám i v krátkosti produkt, teda názov, militráž, gramáž, rozmer a číslo produktu. Následne Vám tovar vymeníme.
4. Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?
- V takomto prípade je potrebné aby ste nás kontaktovali emailom na info@pendula.sk. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.
V prípade vrátenia, či výmeny tovaru, prosím, posielajte zásielky na adresu Pendula, Konkolyho č. 23, 947 01 Hurbanovo
5. Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?
- Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 60 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba následne vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
6. Ak chcem vymeniť kancelárske, školské či umelecké potreby, platím aj nejaké poštovné?
- Pri výmene tovaru poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platí kupujúci.
5. Vernostný program a akcie
1.Mám záujem o odoberanie newslettra ako mám postupovať?
- V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím kontaktujte na info@pendula.sk
2. Za akých podmienok získam poštovné zadarmo?
- Ak chcete získať poštovné zadarmo Vaša objednávka musí byť vyššia ako 80.00€ EUR s DPHbez poštovného, s dopravou kuriérom a voľbou spôsobu platby na dobierku.
Ak by ste nenašli odpovede, ktoré by Vám zodpovedali dostatočne Vaše otázky ohľadom našich produktov a služieb, môžete nás kontaktovať prostredníctvom e-mailu na info@pendula.sk alebo telefonicky na čísle +421 908 311 448.